Har kollat på Eclipse med familjen.

Hejsan alla fina!
nu har jag precis kollat klart på eclipse som jag såg med familjen! Den var jättebra!
Vi börja kolla på den medans vi åt middag, men hann inte hela för då kolla vi på melodifestivalen för det ville vi ju inte missa. Men vi pausa filmen och kolla på melodifestivalen.. vem tyckte ni var bäst ? men i alla fall. Vi bytte tillbaks till filmen klockan halv 10 och såg klart och sluta för typ 10 minuter sen eller nått? intressant jag vet.. men japp. Till filmen åt vi först middag, kött. Sen så åt vi äppelchips. och ja.. sen lite godis. och sen brieost och kex.
vad har ni ätit för mumsigt ikväll och vad har ni gjort?
Men jappps.. har inte så mycket mer att säga. Jag har fortfarade ont i halsen så jag tar halstabletter lite då och då och jappp.. vet inte om jag kan va med nån kompis imorgon heller för det är nog inte så bra för jag klarar nog inte av det med min hals.. så får vänta denna helg och inte göra så mkt. ^^ hoppas det blir bättre nästa helg o så.
Men vad gör alla? jag har tråkigt.. haha vaaad händeR ?!??! vad görni ? (:
Men hehe. jaja men nu ska jag typ gå så jag inte slänger upp några konstiga ofrihgdhshskej ointressanta konstiga ord? hehe jag ska nog sluta innan detta blir för: ?


Kommentarer
Postat av: johan

oj vad kul

2011-02-20 @ 11:36:16
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0