Hehehe tråk har man !

Om dig:
Vad heter du? - Michelle Desmond
Smeknamn? Michan, Michy, Micha, Miche, och myckemer !
Hur gammal är du? - 11. :c
Hur lång är du? - 1.59 - 1.60 typ ? i don't knöööu.
Vilken hårfärg har du? - Brunt. xp
Vilken ögonfärg har du? - bruuuunt
Är du nöjd med ditt utseende? naai
Vill du ändra något angående ditt utseende? - jaråå
Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nepps, inte just nu. xp
Är du kär? - vet inte riktigt xp <3
Har du någon på G? -  Jag vet inte !
Är du olyckligt kär? -  ?
Mat/dryck:
Favorit mat? - tacos, sushi, kött med potatisklyftor + beasås. :DDD
Äckligaste maträtten? - leverbiffar fan. ):
Vilken är din favorit läsk? - Colaaaaa
Favorit energidryck? - usch hatar det ! D:
Gillar du sushi? - jaaaaaaaa !
Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Beror på när, inte alltid ? men ganska ofta. <3
Har du haft självmordstankar? - njaaaa... nej ? vet inte.
Har du försökt ta livet av dig? nej !
Tänker du ofta på döden? - näh.
Är du avundsjuk på något/någon? - vad menar ni  ? eller nej ? eller vet inte xp ??
Tror du på gud? - ibland. :o
Vill du leva eller dö? -  leva. älskar att vara med om saker och inte bara ligga död. D:
Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Har många bra vänner. Ibland känns det som om jag inte vet riktigt. Vissa människor har förändrats en ** mycket. Men jag har många bra som Gabbi, Malin b, linnéa h och några till eller många. JAg har typ 1000 men värkligen äkta.
Varför är hon/han din bästavän? - eh snälla? några man kan lita på och inte spelar någon man inte är .
Älskar du hon/han? - Ja
Hatar du någon just nu? - ja.
Vem hatar du? - Somom jag skulle skriva de här. xd
Har du många vänner? - Jah. det tycker jag väl ? :)
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - mmmh.
Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Oftast festa men ibland är det skönt med hemma kväll :)
Pojkvän eller kompisar? - båda !
Kissie eller Kenza? - Palla någon av dom.
Facebook eller msn? - båda :)
-
kuuuul liv !

Kommentarer
Postat av: johan

kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt

2011-02-12 @ 13:32:58
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: johan

när fyller du år?

2011-02-12 @ 13:37:55
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0