Hemma från dansen + skridskor.

Hellusan!
Nu är jag hemma preciiiis, det har varit dans idag, och skridskor på skolan, vi åkte ifrån asså till skridskorsaken typ halv 10, och åkte till kvart över 12. det var kuligt. men det var inte lika kuligt  när jag glömde min hjälm och ena vanten där när jag skulle hem.. :S ahahha men klantig människa jag är. Men jag tog med min pasta och köttbullar, ahaaa ahaa. det var gott asså för er som bryr sig..
Men jag är så jäääädrans glad att det är looooviloviloviiiiii nu ! oooiiha! skönt att slippa skolan ett tag, tycker jag. tror nog alla tycker, men ändå..
vad gör ni? :)
Själv sitter jag här, lite ont i halsen och tråkaaar. fast ändå ganska skönt!
Men nu skajag läsa lite fina bloggar häråå så syns vi så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: johan

skid skor vad är det?

2011-02-25 @ 17:29:24
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0