Lagar mat :P

Hejsan !
Idag efter skolan åkte jag buss hem med therese, så sen så åt vi lite kladdkaka som var en liten smet bara, hahahaha hon hade bakat den, den var god men kladdig och var inte som en kladdkaka, det blev typ en chokladsås. Och vi tog glasss till och den var fryst så vi värmde den och vi råka glömma den så vi tog ut den när den var smetig och det hade typ gått 30 sekunder. hahaha ! smartisar !
Men det var gott ändå. Men vi typ tvdroga ett tag typ och nu lagar jag fisk i ugn med tomatkross, och tror att det blir gott ! Jag är nästan klar ! Så nu ska jag typ fortsätta, och sen så hörs vi ikv. för jag ska liksom gymma o så ikv. så jag vettinte.. hehe vi få se.
puss. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0