Neeeej vill inte bli sjuuuk !

Hej alla !
Jag kom hem vid kanske 4? och då kollade jag på fiiiilm. Och den sluta för en stund sen..
Men i alla faaall så har jag sjuuukt ont i halsen.. ): jätteont, uschusch och jag vill ju vara i skolan och dansa o så imorgon och allt. )`: hoppas jag inte blir sjuk igen, för just nu så oorkar jag inte det. Och vinterkräksjukan går jättemycket i skolan, jag hade det förra året och vill gjärna skippa det nu, tack. D: usch det värker . Men men finns inte så mkt att göra . Ska kanske ta lite te eller någonting nu.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: johan

du vill inte gå i skolanmen dansen vill du erkänn=)

2011-02-17 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0