Nu sitter jag och dricker TE i min ensamhet..

Hahah nej men jo jag dricker teeeee.. gottgott. Det är TAHITI! det är supergott det te't. :)
Men japps !
skitgott!
Vad gör ni då ?


okej, min webb SUGER och så.. man ser inte jättemycket. Men lite ser man och det bästa. TEKOPPEN. ;)
--
Hoppas ni i alla fall haft en mysig kväll o så vad ni nu har gjort. Jag har haft en liten "datakväll" för har inte kunnat göra så mycket annat.. :P
Men det får bli en lugn kväll och så och lägger mig rätt så bra i tid, för vill vara så pigg som möjligt och så..
Men på onsdag ska vi till farmor & farfar på middag, dom lagar ALLTID så otroligt god mat och jag älskar den varje gång! Jag misstänker att vi ska äta kalkon.. men vet inte riktigt. det berättar jag för er på onsdag när jag är hemma. OK? :)
BRAAAAA.
Men nu ska jag dricka upp mitt te, göra i ordning mig, hålla på med mobilen, kanske spela lite "spel" och mysa.
Ses imorgon!
PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0