Tappade min mobil på skolan när jag skulle hem :O:O:O !

Heeellu !
Jag var i skolan idaaaag dådaaa. tråkig jobbar dag. menmen..
efter skolan brukar jag dansa med therese men det blev inte så för therese hade blivit påkörd av en bil på handen så hon kunde inte dansa och då skippa jag också det, för jag ska ändå tare lungt med min hals. Men när denise kom och hämta mig så tappade jag tydligen min iphone ! :OOO
Men jag åkte hem och märkte ingenting och sen så när jag kom hem rusa mamma ut och sa att jag hade tappat min telefon.. och då berättade hon att det var en tjej som ringde mamma från min mobil och sa att jag tappat den.. då skulle mamma åka ner och hämta den och var orolig för mig om det hade hänt nått för hon fick inte tag i mig, när jag tappat den. men så var det typ en 14 årig tjej som hade hittat den och var otroligt snäll! sjukt glad för det! jag skulle typ dött annars. :o
Men i alla fall sdå ska jag läsa lite bloggar o så ! (:
Har ni haft en bra dag?
Kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0