XL-galan.

Hejsan!
Nu har jag kollat klart på "halv åtta hos mig" som jag tycker är kul. Som nog ingen av mina läsare gör, men ändå.
Om ni gör det kommentera gärna!
Men i alla fall så just nu kollar jag på XL galan. (Friidrott) Jag tycker det är ganska kul att kolla på, men ja..
Vad gör alla?
Jag längtar till imorgon eller lite ikväll också eller natt, för jag är sjukt trött vill gärna sova!
Men nu ska jag kolla mera så .. vi syns kanske imorgon eller ikväll om jag hinner.
Ha en fortsatt trevlig och mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Natta

jag älskar halv åtta hos mig =)



och dig med!

2011-02-22 @ 21:49:00
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/
Postat av: Elin

jag brukar titta på halv åtta hos mej! :) om tv:n e ledig förstås...^^

2011-02-23 @ 11:00:23
Postat av: johan

jag såg den



live utan tv



för jag var där

2011-02-23 @ 17:06:49
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0