85åring.

Tänk dig en 85 åring.. tänk dig hur en sån person skulle vara & må. Om jag tänker så ser jag det som en person som ligger och bara kollar rakt upp i taket, inte orkar röra sig och mår dåligt. En som inte orkar gå någonting, bara ligger i sängen eller soffan. Men nejnej. Min mormor som är 85 år är den piggaste gamlingen som jag vet. Kanske i hela världen?

Idag så gick hon upp med oss tidigt på morgonen och GYMMA med oss. Hon cyklade, lyfte tyngder, träna ryggen & armarna och var jätteduktig. Att hon orka?! Det trodde ni väll inte?! Det är inte det vanligaste att man orkar.

Hon simmade 2 gånger på dagen & simma bra och allt! & sedan gick vi jättelångt och gick runt och kolla.
Visst hon är lite yr & snurrig, men det är väll inte konstigt? visstvisst hon måste hålla i nån för lite stöd, men hon har en otrolig ork och det tycker jag är coolt!

bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0