Baisii gana

Hej!

Idag så var jag, mamma, pappa & mormor på stranden, vi åkte buss dit. Det var skönt och varmt i vattnet & i luften. Men det var mest moln idag, men jag klarar det. ;) Men jag blev brunare, det var väll bra. :D

Men vi vr där ett tag, sen ville mormor hem för hon pallade inte vara där. Det var så varmt så hon hade svårt & andas. Vi åkte tillbaks till hotellet men pappa stanna en stund där kvar.

Men vi åt god lunch och det va gottgott.
& vi var mest vid poolen till typ 4. Då gick jag, mamma och pappa upp och gjorde i ordning oss för vi skulle åka till Phatong köpcentrum. Det var skiiiiiiiiitstort! Vi gick jättemycket där, vi åkte tuktuk dit då, och jag shoppa lite grejer. Jag köpte:
- En rosa tjocktjöja (märkes)
- Rosa converse
- Rosa flippflopps
- Iphone 4 fodral
- Låttsas bulle som känns exakt som en med en glad mun på som är låttsas choklad då. Man har den på väskan. :P thaha
- 3 glitternagelack i guld, rosa & blått

Jaaaa.. det var väll det. Och pappa shoppa till sig, mamma till sig & vi köpte till syrrorna också. ;)


Meeeeeeen nu ska jag spela spel på min mobil , hahah det gör mamma & pappa redan. :P jag är ju bara bäst. haha nej men nu ska jag vara social.





OM NI UNDRAR VAD MIN RUBRIK FÖRSÖKTE BERÄTTA FÖR ER VAD DET BETYDDE VAR DET EN LÅT VI HÖRDE SÅ DOM SJÖNG: BAISI GANA. HAHAHHAHAA. DET VAR KINESER TYP. ASROLIG LÅT, DOM HAR SPELAT DEN PÅ TV VARJE DAG, SÅ JAG KAN DEN TYP UTANTILL!?


Gaaaaaammal bild från arkivet. :p (-bara för att ha något att kolla på.) ;)






puss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0