Café mumma. ♥

Hejhopp !
Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men vi slutade 15.10, sen drog jag, Malin och Gabbi till Café mumma, vi satte oss där i nån soffa där, jag beställde toast, Malin en kladdkaka och Gabbi en blåbärspaj.
Sen kom Mackan, Moa, Jossan, Alex, Elli, Linnea och Anna typ. xp Jag gick också och köpte en klubba, och då såg jag att det var en tjej som halkade över spåret på tåget, och tåget kom, och tåget tuta asahögt, men tjejen hann undan. typ 1 m innan tåget skulle kört på henne. Lääskigt. :s
Men i alla faaaall. Vi var där typ till halv 5., och vi prata, skratta och satt & fika där vi alla. Mysigt !
Så gick vi alla till skolan, det va öppet hus där, så vi väntade på skolgården, filma typ och prata. Men vi var där dåda, och sen fick vi gratis fika.. hahha jag tog en bulle, jag är värsta konstiga människan så jag tog en laktosfri bulle.. hahahha duktig man är ! den smaka äckligt och konstigt, men åt upp den, för jag trodde den var vanlig, märkte det när jag skulle gå.. hehhe. Och jag typ prata där en stund och vi var själva där alla vi. för dom andra föräldrargrejjerna till några kom senare. Men sen skulle vi ju upp och jobba matte i en timme! uschusch vad tråkigt ! lixom okej ? ingen kom där, DISSADE. så vi satt där och gjorde matte för vi var tvungna. Det gick segt, men tillslut så var klockan halv 7. och då åkte jag hem.. och Nathalie och hennes nya kille var här på middag också, vi åt kött & potatis, men jag var ju långt ifrån hungrig, så jag åt nästan inget. Men nu sitter jag här och skriver vid matbordet, dom andra sitter och fikar där borta. typ 7 m ifrån mig, och fika är det sista jag är sugen på och orkar just nu för allt fika jag ätit idag.. hahah. känns som om jag har fikat heela dagen. fetto man blir ! xp
-
Och vill ni höra en lyxig grejj ?! jag har sovmorgon imorgon- IGEN! För att vi var där idag, ahaahha. så vi får sovmorgon till 9. och då är en kortikort dag. oiiha.. och jag vill va med en kompis imorgon. xp och vet ni... THERESE HAR TYP INFLUENSAN OCH DÅ FÅR INTE JAG VA MED HENNE, OCH JAG VILL ATT HON SKA SOVA HOS MIG INATT MEN JAG VILL INTE BLI ETT SVIN.  nej men ne.. hon har typ inte svinet i sig utan hon är typ febriiig och mår illa.. :( stackarn aso. :(
Menmeeeen. nu ska jag göra ärenden och jag har gjort klart min engelska läxa, som typ tog 10 min.. thehe. men nu ska jag dra så...
myyyycket man ser... just nu iaf. xp                                                          jäklar ser ni min handled. inte fetto ? :ooo hhahhaha kolla !??!

puuuuss.  §§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0