Dag 2. - Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Carina & Per. Carina är min mamma och Per min pappa, (för er som inte fattar det)
Pappa är född 1965 och min mamma 1964.
-
Dom är väldigt aktiva & älskar att träna och hålla igång. Pappa älskar tennis och spelar det mycket, min mamma går på gym och tränar sånadär pass och älskar det.
Mamma är en väldigt omtänksam person och bryr sig alltid om alla, och tänker på alla, och knappt kan tänka på sig själv. Det jag menar är att hon är så snäll mot andra & bryr sig, så hon glömmer bort sig själv ibland.
Min mamma älskar också att dansa väldigt mycket & är bra på att sjunga.
Men min pappa älskar INTE direkt att dansa, utan han gillar ALL sport, allallallll ! han kollar på all sport på tv nästan & det är hans intresse.
Pappas "favo" maträtt är oxfilé och potatis. Det vet jag att han älskar. Men min mamma gillar typ nästan allting, och pappa också dådå. Men asså mamma tycker om så mycket så hon har ingen favorit.
Min & pappas haträtt är leverbiffar, det är asäckligt, men mamma gillar det.
Och jag & pappa gillar INTE filmjölk. Det är surt & äckligt. Pappa kan inte inte äta det. när han var liten försökte hans mamma lägga i filmjölk blandat med sylt. hahah men han kände igen smaken.
-
Men i alla fall.. dom är väldigt glada & allärta, men pappa sitter alltid & kollar på tv.. haha, gissa vad!? SPORT - såklart. Mamma brukar också göra det ganska mycket.
-
den plockigaste & fixigaste i familjen är mamma, hon städar och fixar och plockar, o ja, allt nästan. Det är mammas "jobb" som hon inte har valt själv. Men det bara blir så. pungt slut. Det brukar väll va så, va?
Men mina föräldrar är dom bästa jag har, och skulle inte kunna klara mig utan dom. Tack vare dom är jag här nu.
TACK FÖR ATT NI FINNS !
jag & mamma
jag & pappa
Mamma
pappa
-
ÄLSKAR ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0