Dag 3. - Mina systrar

Denise:
-
Denise är en tjej som är 21 år. Hon är väldigt rolig att vara med , snäll (såklart, busig & mycket mer.
Hon älskar att Sjunga, dansa, träna, att bli fotad och typ tycker om det mästa, tror jag ?
Jag & denise har väldigt mycket gemensamt och gillar samma saker.
Hon har varit modell, hon har varit med i flera musikvideosar & jag tänker henne som en kändis. xd Men hon har gått modvisning i tebban, varit fotomodell & mycket mer som är coolt !
Hon jobbar på en butik som heter U want och det är en rockbutik, denise är väldigt rockig av sig, på vintern rockig, och på sommarn lite sötare stil. KÄNNS DET SOM? eller så är det åldern.. jag vet inte.
Men hon är en otroligt snäll tjej och det är kul & bra att jag har henne. :)
hennes stjärntecken är våg.
jag & denise
denise <3
-
NATHALIE:
Nathalie är tjej som är 22 år och är en väldigt sprallig, galen, rolig & snäll & är väldigt rolig att vara med.
Hon gillar att skriva, dansa, sjunga, sittaq vid datorn & läsa bloggar xd, blogga & mycket mer !
Hon är väldigt förstjust i mörk choklad. Gillar också väldigt mycket keso & nötter och nyttiga saker.
Hon har börjat plugga i en skola som är jättebra & man kan få n bra utbildning & hon är jätteduktig på att skriva och skriver så rakt och snyggt som på datorn, fast snyggare !.
Hon bor själv i ett hus nära vattnet, hon  hyr ett rum. Men hon bor mest hos sin kille.
Men hon är en väldigt kreativ människa. KORT.
Jag är längre en henne, men det spelar ingen roll, jag älskar henne lika mycket ändå. <3
Men hon är en person man kan prata med & alltid lyssnar.
Hon har fin stil, typ samma som mig. Och vi har massa gemensamt.
Denise:
-
Denise är en tjej som är 21 år. Hon är väldigt rolig att vara med , snäll (såklart, busig & mycket mer.
Hon älskar att Sjunga, dansa, träna, att bli fotad och typ tycker om det mästa, tror jag ?
Jag & denise har väldigt mycket gemensamt och gillar samma saker.
Hon har varit modell, hon har varit med i flera musikvideosar & jag tänker henne som en kändis. xd Men hon har gått modvisning i tebban, varit fotomodell & mycket mer som är coolt !
Hon jobbar på en butik som heter U want och det är en rockbutik, denise är väldigt rockig av sig, på vintern rockig, och på sommarn lite sötare stil. KÄNNS DET SOM? eller så är det åldern.. jag vet inte.
Men hon är en otroligt snäll tjej och det är kul & bra att jag har henne. :)
hennes stjärntecken är våg.
NATHALIE:
Nathalie är tjej som är 22 år och är en väldigt sprallig, galen, rolig & snäll & är väldigt rolig att vara med.
Hon gillar att skriva, dansa, sjunga, sittaq vid datorn & läsa bloggar xd, blogga & mycket mer !
Hon är väldigt förstjust i mörk choklad. Gillar också väldigt mycket keso & nötter och nyttiga saker.
Hon har börjat plugga i en skola som är jättebra & man kan få n bra utbildning & hon är jätteduktig på att skriva och skriver så rakt och snyggt som på datorn, fast snyggare !.
Hon bor själv i ett hus nära vattnet, hon  hyr ett rum. Men hon bor mest hos sin kille.
Men hon är en väldigt kreativ människa. KORT.
Jag är längre en henne, men det spelar ingen roll, jag älskar henne lika mycket ändå. <3
Men hon är en person man kan prata med & alltid lyssnar.
Hon har fin stil, typ samma som mig. Och vi har massa gemensamt.
Hennes stjärntecken är fisk.
-
JADE:
Jade är en tjej på 21 år. Hon är rolig att va med, kul att träffa henne, och hon är mycket mer.
Hon älskar att dansa, bli fotad? och mycket mer.
Hon har jobbat i florida i 1 år och va borta där länge, hon jobba till en barnfamilj där.
Tyvärr så träffar jag inte jade så ofta, och vi har inte så bra kontakt, därför så vet jag tyvärr inte allt om henne. :( Hon är hos sin mamma och jag är här hos min mamma & pappa. Och vi har inte så bra kontakt o så, men jag älskar dig som syster alla fall.


-
Hennes stjärntecken är vädur.



Kommentarer
Postat av: Natta

SÖTASTE TJEJ!!! vad fint du skrivit om oss <3 ÄLSKAR DIG

2011-01-24 @ 00:33:12
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0