Dag 7. - Mitt största intresse.

Mitt största intresse är musik & att sjunga. Just för att..
När jag sjunger, får jag en bra kännsla i magen, och jag tycker det är gryyymt kul ! Jag sjunger jämt!
När jag var liten typ 1 år, så sjöng jag mycket också, typ "blinka lilla stjärna" och "bäbä vita lamm" och sånna barnsånger. Nu när jag är äldre har jag väldigt lätt för att lära mig en låt, att lyssna på en låt kanske 4-5 gånger kan jag den, ungefär så? Och sen efter en dag kan jag den utantill. Så därför så kan jag många eftersom jag lyssnar på musik hela tiden !
Mitt största intresse är musik & att sjunga. Just för att..
När jag sjunger, får jag en bra kännsla i magen, och jag tycker det är gryyymt kul ! Jag sjunger jämt!
När jag var liten typ 1 år, så sjöng jag mycket också, typ "blinka lilla stjärna" och "bäbä vita lamm" och sånna barnsånger. Nu när jag är äldre har jag väldigt lätt för att lära mig en låt, att lyssna på en låt kanske 4-5 gånger kan jag den, ungefär så? Och sen efter en dag kan jag den utantill. Så därför så kan jag många eftersom jag lyssnar på musik hela tiden !
Jag har sjungit hela livet och älskar det. jag går i musikklass och sjunger varje dag, och det är mitt favoämne !
Så SÅNG är mitt största intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0