"droppar" i öronen ^^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

SKITONT i mitt öra! Jag tar sånndär medicin grejj i örat.. soooom ni fattar. xd

Meeeeen idag så träffa jag en jättejättesnäll vän som heter Tilda och kommer från Åhus, så hon pratar exakt som Julia <3, och så gick dom tydligen i samma skola?! :oo om ni inte vet vem julia är, så är hon en underbar människa som jag träffa utomlands för typ 2-3 år sen ! saknar henne för mycket!

Men jag var med Tilda idag, och Sofia var med också. :) vi gjorde kuliga saker o så. :P sen skulle tilda till karon för att shoppa. Inte jag. thhaha nej men jag fick inte, men vi gick ut och pappa skulle få massage, och då gick jag, mamma och mormor runt & kolla sålänge, jag köpte en diamant ring med en jättefin ask till i blåttt & guld, det kosta 100€ (baht) (20 KR) Jag fick det av mormor.  :D

Men sen åt vi god mat, jag tog spagetti carbonara, mamma kyckling med cashewnötter, pappa stark kycklingsak och mormor som mig. :)

Men nu skaaa pappa ha datan.. så ah. Men imorgon kväll ska vi ut med Tildas föräldrar och hon såklart, så ska vi gå och shoppa tsm. :) <3 Kuuuul !

NU SKA JAG DRA SÅ... ses typ imorgon kväll eller nått. närsomhelst. :P


Miss u bästis <3


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0