FÖRLÅÅÅT !

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT  !
Asså igår hann jag inte med den där dag 3 och det där nivet.... känner mig dum.. jag försökte igårkväll efter jag spelat monopol med Denise & niklas, men då funkade inte internet. :( ;( förlåt. jag gör dag 3 och dag 4 idag dåra.
-
Men i alla fall! GODMORGON ! Jag vaknade för typ 10 min sen, och då åt jag frulle O så. xd
och idag så vill jag va med nån kompis, ska få tag i någon nu. försöka xd<3
Och ah.. usch det är skola imorgon. sämst ! bläbläblä vill inte ! bästa dagen är onsdagar ! då har vi hemkunskap xp och det är kul. <3 för er som bryr sig.
äsch, nu ska jag gå , först läsa bloggar, kolla facebook, kolla med några vänner & typ det.
Tjadå xd
Nej men puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0