godmorgon ;)

Godmorgon alla!

Jag vaknade klockan 4 av att några thailändska tjejer prata eller typ skreek. ;s mamma gick upp & sa till dom.. :p då blev det tyst på dom.. men då börjar tuppar kuckla.. :P så jag kunde inte somna på en timme, så somna jag till lite snabbt & vakna igen.. så jag sov inte så jättejättebra från 4. men jag sov ju hela dagen igår (3jan) och sen somna jag här klockan 8. så jag har sovit mer än 15 timmar sammanlagt!

Men just nu är klockan lite över halv åtta och jag dricker jättegod ananasjuice. Mamma & pappa är uppe och gör kaffe. Jag ligger här vid datorn och bloggar som sagt (!)

Det första jag gjorde när jag vakna var att gå upp ut på balkongen och andades in den härliga luften och värmen. Jättefin utsikt och fint väder. Det var en härlig start på dagen!

Klockan är typ 2 för er hemma i sverige men här 8. Det är 6 timmars skillnad som sagt. :)

När klockan är typ 9 ska vi knacka på hos mormor och gå ner och äta frukost. Muumsigt!

Men nu ska jag gå ut på balkongen till mami & papi och dricka upp min ananasjuice och njuta av livet!

HÖR AV MIG IKVÄLL.
puuuusssssss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0