Handboll ^^

Hellu !!  <3
Nu sitter jag här i soffan framför TV:n och småkollar lite på handbollen, pappa sitter framför mig och kollar & hejar på sverige.
-
Gb har åkt hem för hon hade bokat bio, så jag är med familjen ikväll, så sover gabbi över imorgon, kanske ?!? men vi får se.
På söndag ska vi till farmor & farfar för farmor fyller tiep årrrrrrrr.. eller justja !  imorgon ska mamma, pappa och mormor på nått pjäs, så denise får va med mig imorgon , och ah .. vi får se..
Men idag har vi iaf typ kollat TV, varit inne på datorn, lite ! ?
och ja vet inte ? typ teatergrej för varann och vi skratta asmycket. ;p
-
Men nu ska jag göra nått.. så .. bye. §
pözz §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0