I <3 my nails ;D

Hej!

Jag <3 mina naglar för att nyss var vi i en salong, mamma & pappa fick massage & jag fixa mina fingernaglar & tånaglar, dom är vita i bakrunden med röda blommor på. liiite svårt att förklara + att jag inte hittar min mobil att ta kort på naglarna så det kommer imorgon. KAJ? :)

Men jag kunde tyvärr inte blogga imorse för vi skulle direkt äta frukost och sen gå till havet. Vi var där idag. Det var skönt i vattnet & det var klarblått och len sand! Men mormor var kvar på sitt rum för hon orkade inte gå dit. Det är ca. 500 m dit, eller mer. och hon är liksom 85 år. ^^ så ah, hon stanna kvar!

Men vi var där till 2 ungefär, så gick vi hem igen till mohmoh, och då åt vid mat. (: Seeeen så åkte mamma & pappa till ett annat ställe & shoppa o kolla. men jag stanna hemma med mormor, och vi löste korsord och prata lite, vi spela också kort.

När mamma & pappa kom hem hade dom köpt lite till mig. Det var en Ed Hardy tjocktröja & tights med det märket!

Ojuste, idag på stranden gick jag & pappa en runda i  närheten och kolla. Jag köpte ett Ed Hardy linne med glittersaker på, den var röd. Och en ny bikini, Den var vit med märket BILLABONG. Meeen problemet var att glitterstenarna föll av, ganska många.. så jag ska gå dit imorgon och försöka byta den till en utan glitter på!

Jag kan tyvärr inte ta bild på mina saker just nu för på denna dator är det ingen webbkamera att ta bilder med. -.- och glömde sladden till kameran. Menmen.. lägger upp alla bilder när jag kommer hem (17) somsagt.

Men just nu så kollar vi lite på tv och så.. ska kolla lite grejjer på fejjan och sen läsa min bok (Y) <3 :P


Meeeen vi ses imorgon.


Puss ha en bra dag för er, för mig är den 10 typ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0