makaronipudding :D

oooooooohieeee. :D
Helluu !
Efter skolan höll jag på med bilderna i typ 3 timmar.. det tog lång tid, men vad gör man ? jag gör ju allt för mina läsare. Men ni gör inget för mig? kommentera? jag tjatar.. men jag blir så leess ! -
-
Men i alla fall,, sen så åt jag makaronipudding. :) det var gott iaf. MEn sen så gjorde jag läxan och nu sitter jag här, trött, vill sova nu ! men då kommer jag vakna mycket. men.. ah.. pappa har opirerat sig, i sitt ben. Det gick bra och nu mår han bättre. tur det iaf..
Nu ska jag skicka lite bilder till papi och så.. för de har jag lovat.
puss.

Kommentarer
Postat av: Denise

Visst var makaronipuddingen god som jag gjorde!??! :D MUMS.



Jag vill förresten ha din rosa burberry bikini!! Får jag låna den någon gång? :$ Snällaaa? hihi



Puss <3

2011-01-19 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0