min hjärna har krymt?

HAHA ? ! jag glömmer typ aaaaaaaaaalllt ! Igår så glömde jag den där dag 1-20 saken nivet. usch vad dumt ! men gör det idag. xp 2 st.
Men i alla fall, idag så var det en kort dag & snabb, vi hade hemkunskap, ett eget kök typ . x) och vi gjorde fisk i ugn, det va kuul ! :)
Och vi sluta kvart över 2. Och nu har jag grymt tråkigt, denise jobbade, och det visste inte jag. SÄMST ! Och jag vill va med en kompis juu. :s menmen.
Nu lyssnar jag på musik och gör inte så mycket, ska typ tråka idag och slappa.. ;p men nu ska jag dra såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0