nån, hjälpa mig ? snälla .

raöfhdbksrjsbghlj.dnf
Kan nån hjälpa mig att göra en headerbild åt mig? och typ en design? det skulle betyda jättemycket för mig.
jag kan lixom inte?
OJ DEN BLEV FÖR STOR.. menmen
jag menar en sånhär bild & en design. FAST INTE LIKADAN!
Om du vill & du har tråkigt kommentera då så hör jag av mig mer till dig och så.. bilder hittar du på inlägget "thailandbilderna" och tar några från thailand. ta vilka du vill, men helst bilderna från stranden. :)
du är verkligen bäst om du hjälper mig. det betyder !
puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0