nu är jag i thailand! ;D

jaaaa.. vi åkte klockan 12 på dan från stockholm, vi kom fram vid 11 i svensk tid och 5 i thailändsk tid, asså 5 på morgonen.. När vi skulle åka buss till hotellet så hade dom gjort fel typ så vi fick inte åka buss (!??) så vi fick ta en taxi.. 84 åriga mormor och lilla jag... :s men vi kom fram.. det är ju en helt annan miljö & så.. hundar som springer runt på gator och människor.. ;o

men när vi kom fram till hotellet så aa.. sängen var skithård men det gör inget. Vi ska ändå byta rum för massa grejer var fel just här.. men dit vi ska byta till är mycket finare och bättre så det är ju bra! det är nära poolerna o så..


men nu sitter jag här och mår lite illa efter denna dag.. idag har jag soovit hela dagen. ;s men skönt! jag var jättejättetrött och mådde inge bra.. först var jag ju hemma i 15 minus. och nu typ 40+ haha. kanske inte såå mycket men väldigt varmt !


-
jag ska sova så tidigt som möjligt så jag blir pigg & gla' imorgon och mår bra. Så jag får lägga mig snart. vi ska upp 8-9 imorgon och äta frulle.




Men ah, har inte tagit så mycket bilder, jag ska ta imorgon när jag är vid poolen å så. för idag har jag bara sovit och typ varit sjuk & haft ont i halsen pgr av fläkten på planet.

-
menmen nu ska jag gå då och prata lite med mami & papi. JAG SAKNAR MIMMI REDAN SÅ  BRUTALT MYCKET ATT JAG NÄSTAN BÖRJAR GRÅTA ;( men hon har det bra med farmor och mår bra, det är det viktigaste!

-
puss ha det bra för det kommer jag ha. hoppas ni bara inte förfryser bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0