sbaggtti & köttbärsbås

Heeellu !
Nu har jag ätit, eller för typ en timme sen, xd, spagetti med köttfärssås. :D Det var gott !
-
Idag så var jag i skolan, jobbigaste dagen, vi hade ingen gympa också idag, sååå vi fick jobba ist. ): och sen så hade vi musik & sen mat i nd. Sen när vi gick tillbaks. "RÅKA" otto göra krokben för mig så jag snubbla. dx det gjorde asont men det gick bra. Men jag landade på mitt blåmärke det stööörsta jag haft ! usch ! och sen fick jag aaaaaasont i huvudet, det värkte som bbaaara den ! Jag tänkte ringa hem, men jag skeet i det, jag kämpa i 3 timmar till, det gick över liiite när jag drack lite vatten, men lixom det var länge & jobbigt vi jobba idag & en tråkig dag ! men imorgon är det den bääästa ! :D jag ska ha hemkunskap + sen så är det en kort dag och inte mkt jobb alls, typ 1 timme lektion när man sitter vid bänkarna & jobbar. yeeess.  Och så är det gympa, musik & grejjer där också så jihuu. helt OK dag asso. Och på torsdag är det öppet hus. xp . och sen om ett tag åker vi på klassresa. typ "fångarna på fortet" eller vad det va.. eller åka till romme elr nått, fattar 000000000000. Menmen !
-
Denise hämtade mig idag, och vi åkte hem & riiiita. :D o denise ska åka och dansa klockan 8 typ. baaaiis ! ;(
Vad ska jag göra då ?
Men nu ska jag iaf göra min pöööckhöööuu läxa. :s
biiilder från igååår.
puss. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0