upptageeet !

Helluuu !
Nu har jag näästan precis kommit hem från skolan, och det gick bra. Men vår fröken fick utbrott typ många gånger idag.. ^^
MEn sen efter skolan så åkte jag & pappa och handla mat & gott till ikväll, vi ska äta tacos. Vi ska snart se på film, och jag försöker ringa tessy som jag saknar asamycket, men det är upptaget, får väll gå till henne & knacka på ist så hon får va med att kolla film. :)
-
Idag så på EQ så skrattade jag & jossan ihjäl oss för typ ingenting, vi tyckte nånting var askul & dom andra fatta ingenting. hahha :P
Men nu måste jag gå till henne nu, så hör av mig senare. OCH DET ÄR FREDAG;;; bäst ju ! <3
riiight nooow. xd
puss. <3

Kommentarer
Postat av: johan

tjena vgd?

2011-01-26 @ 15:00:09
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: johan

hej

2011-01-26 @ 15:05:57
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0