Amagash vilken bra uppdatering..

NOOOOOOOT
Iaallafall .. Hej allihopa, idag har jag iallafall varit med Gabbi, hon kom vid 12 ungefär, då har vi varit ensamma hela dagen o kvällen och haft de mys, vi har varit ute och hoppat studsmatta och pratat  & filmat typ heeela tiden. Sen har vi kollat på film och lagade mat, pyttipanna till lunch. Ah men SEEN kolla vi på film efter maten dårå och den va rätt bra faktiskt :) Vet inte va den heter men ändå .. sen så va de dags för middag och vi åt middagen vid 9. duuuktigt (y) NOT. Men de blev så haha, men vi åt köttbullar och massa makaroner så man blev proppare än proppast, sen åkte gabbi hem, hon skulle egentligen sova här men va för trött ( sorry gabbi ) men hon ska kanske sova här imorgon istället, imorgon ska jag då vara med gabbi och kanske några andra sköjiga folk, fårse hur vi göör. Nu är jag verkligen jättetrött och håller typ på att somna men ska nog sova snart och så .. ;p shit .. hahah men ah vi hörs!
Slumpad ..
PUUUUUUUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0