Bang bang orangutang !

Tjeenare sunshies :love:
Ikväll har jag, mamma och pappa kollat på film och ätit citronkakan som vi bakat. :)
vi kollade på den filmen som ni ser här uppe xd Den va skitdålig .. :P Nej den va inte dålig men urtråkig och bara jobbig .. han har sån otur och så .. HAHA den va lite rolig ibland. haha: " Nej lilla gumman de går inte, de funkar bra med 2 mammor men inte 2 pappor de räcker med mej" eller va han sa .. HAHAHA skitkul om ni hörde och fatta filmen hahha! Menmen.. har fixat bloggen sjukligt mycket i kanske en halvtimme nu .. Vad tycker ni ? :) Så då får man bilder i 700 för när man hade den där skuggrutan eller va de ingen bra bildstorlek som passa! Älskade ju de som Mindy gjorde, hon är sjuuuukt duktig men gillar lite förändring i bloggen :) Kommentera gärna vad ni tycker!
Iallafall .. ska sova snart tänkte jag, jag vänder ju alltid på dygnet typ, :/ Vaknar vid 12 varje dag å så .. inte så bra! Men nu är jag sjukt törstig så måste ut och ta nått att dricka! Hörs sen ! PUUUUUUSSs

THUFFH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0