Borta bra men hemma bäst!!!!!!

Heeeeeej Michan is back !
ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN JOBBIGA RESAAAAN ! Bussen kom och hämtade oss 10.40 och de tog 2 timmar med bussresan men jag sov faktiskt hela resan konstigt nog men ah iaf så när vi kom till flygplatsen gör man som man alltid brukar, checka in och allt annat you know ! Sen kom vi på flyget 14.30 och då far planet upp i himelen som kanske alla andra flyg.
Men ja iallafall kom vi hem nyyyyyss och nu sitter jag här med thereseanrkjskghrjwkidkdjhsd, fint namn jag vet :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Men aaah nej men tessycnfjdjsjsd så heter hon.
Men orka blogga nuuu så hejdå .
BILDERNA KOMMER IMORGON TROOOLIGTVISFIS hejdå nr 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0