FÖRLÅÅÅT MEJ!

Har inte haft möjlighet att blogga & sitta vid datorn så de blev ingen uppdate idag .. :/ glömde tidinställda också. FUCK!
Menmen, har varit på ikea med mamma och mormor till 3-4 ungefär. Jag handla doftljus, skrivblock och en tavla där man kan ha egna bilder i. Jaoo när jag kom hem så somnade jag i en halvtimme .. xd Sen så drog vi till DN galan och har suttit där från halv 7 till 10 på TRÄBÄNKAR. Skönt.. NOOOOOOOOT.
BILDER FRÅN IDAG FRÅN DEN ROOOSA KAMERAN ! :
Innan vi åkte.
PÅ IKEA NURÅ :

MATEN - nomnom smasksmask jammie !
eller nått?

HAHAHA.
NU PÅVÄG TILL DN GALAN!



I backspegeln xd



OCH NU PÅ DN- GALAN! :

JAG HAR ÄRFT MIN KNÄPPHET AV FÖRÄLDRARNA !! HAHAHAHAHA man måste bjuda på sej själv xd <3

BOLT innan han skulle springa ;)
Ôch bolt efter han hade sprungit ! ;) :love: och gissa vem som vann.. .... HÖHÖHÖ JO .. *trummvirvel..* BOLT !
förvånade ? ;) Naae j .. ?



Jao de va alla från den rosa och ja .. dom från systemisen kommer imorgon .. för nu ska jag göra i ordning mig och så .. sen sova ! ska ta bort mitt jävla virus på datorn som jag fått .. Menmen vi hörs imorgon om inte ikväll!
PUUUUUUUUUUUUUSS ! :love:

Kommentarer
Postat av: Bloggextra.se

Hej!



Ser att du lagt upp en frågelåda hos oss på BloggExtra.se, men inte fått in den på bloggen. Ska hjälpa dig!



Du måste använda koden som står överst i den gröna rutan i din frågelåda (när du är inloggad). Kopiera koden som står i textrutan under SCRIPT. Du hittar det under "Använd på din sida". Lägg den i din kodmall. Tänk på att ändring kan ta några minuter innan det syns.



Du kan även hitta guide och exempel på:

http://valresultatet.blogg.se



Får du problem maila eller skriv till oss på sidan!



Mvh

/BloggExtra.se

2011-07-30 @ 10:42:08
URL: http://www.bloggextra.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0