Godmorgon! :)

Hej på er finaste underbaraste läsare! :') Hur mår ni då ? Jag mår bara bra!
Jag vaknade vid typ 10 av att Axel spammade på facebook så mobilen tutade 100000000000 gånger! Tack axel..
Men då gick jag iallafall upp och duscha, FRÄÄÄSHIT ;) Sen så åt jag goooodie frukost, och nu sitter jag och har precis ringt Gabbi & nicke, eller dom mig. Gabbi försov sig.. BRA GABBI! Du skulle vart här för en halvtimme sen men nu kommer hon om en timme.. gabbi då ..
Men iallafall.. jag somnade typ vid halv 3 igår.. Gick inte att somna, Vet inte varför! :/
Men iallafall.. Vet inte huuur planerna ser ut idag .. vi får se helt enkelt! Men nu .. ska jag fixa en grej så vi hörs lite senare eller nått!
Puuuuuusss <3
skumt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

det är fint :D

2011-07-14 @ 12:44:17
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0