Har precis varit på sjukhuset ..

Fyfan asså, jag vaknade klockan 7 och hade skitont i örat. För de är såhär ...
När jag var på rhodos typ augusti 2010 så fick jag jätteont i örat när jag badade, då var de tydligen exem i örat när jag kom hem , de gjorde verkligen sjukligt ont i örat så jag fick ta nån salva och droppa 3 gånger i vänster öra och ligga typ med huvet på sidan i 5-10 minuter för att de ska rinna ner i örat, och ska typ ta de 3 gånger på rad. Sen gick de över efter en vecka eller nått. sen åkte jag till Thailand i januari och fick de igen! SAMMA SAK. Sen nu fick jag de yttligare igen i Turkiet så jag väckte mamma idag och sa att hon skulle ge mig droppar för man kan inte göra de själv, då kunde jag somna om och vakna vid 11 igen och skulle tydligen vara på sjukhus kl 11.30 för att kolla mitt öra och få en ny salva för örat, O samtidigt när jag vaknade imorse så hade jag sjukligt ont i halsen också ! FYFARAO! De värkte och värkte så fick kolla halsen också på sjukan. KUL .. och nivet sånt där halsprov med en pinne rakt ner i halsen, fyfan va äckligt de känns, känns som man ska spy nivet .. :/ Menmen tror jag blev smittad av pappa eller nått igårkväll .. :(
Så ja, jag fick köpa ny salva, vi köpte även Strepsils, glass och te för halsen sen hälsa vi på mormor som bor där i närheten och sen åkte vi hem. Nu sitter jag här i soffan o kollar lite samtidigt på TV. Men nu ska vi äta pyttipanna för nuuuu är maten klar, sen ska jag kolla på film och dricka te, äta strepsils och äta glass för halsen..
pussssss
riktigt snygg .. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0