Headers jag gjort !

gjorde med mamma.
Typ när jag inte kunde nåååååååååånting i gimp.. xd
GJorde i picasa för sjuuukt längesen ! ful också.
Gabbis transparenta header, SKALLEPÄR xd <3
Typ precis när jag lärt mig i gimp.
fult gjort.
Min & jossans header till våran blogg: DESLUND.BLOGG.SE  <-- men bloggaR ALDRIG där hahah
Fulast.
en sjukt ful jag gjorde, TRANSPARENT.
TRANSPARENT ! därför är den vit.
transparent
haha liiiiite cool ? xd gjorde den när mamma var med och kolla! hahaha målade läpparna samma färg som på hjärtat! feta coolt xd ELLER?
Linneas header, gjord för lääänge sen!
transparent & ful.
Jennifers header ;)
transparent
-------------------
*tidinställt*
----------------
Har gjort många fler men de där va några. VA TYCKER NI ? ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej.

Kan du gilla min bild så jag kan vinna en tävling?

Om JA så gör såhär:

Klicka på länken här: https://www.facebook.com/pages/Sabismodese/151030494938940?sk=photos eller sök på den själv bara kopiera

Sedan gillar du sidan och sen klickar du på: Foton/bilder nedanför bilden och letar efter en bild på mig, Jag har svart hår och lugg en randig tjock kofta tan man säga gilla den bilen jag hjälper ar att vinna genom att gilla eran bild om ni har en eller ska ta ett foto och lägga ut.

Tack i förväg kommentera gärna mina bloggar: ourlifeourblog.blogg.se och mariablivnamnet.blogg.se

Sjlv heter jag Maria Vallin :)

Så snälla gilla min bild?

+ jätte fina headrer haha eller hur man nu ska skriva :)

2011-07-27 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0