Heeemma !

Hej på er cornflakespaket! :')
Nu är jag hemma från kista, bion var OK, trodde den skulle vara bättre.. men den var rätt bra ändå!
När jag kom hem så va Natha & Martin här på besök o så, jaja nu sitter jag iallafall här och slappar lite. Är 7kt trött faktiskt, kanske inte så konstigt kom ju hem igår och så så man är ju trött.
Idag fyllde Therese storebror Gustav 14 år, grattis x'd
Så tessy ska fira honom ikväll och imorgon åker dom, asså therese och gustav flyg till hennes mormor/farmor som är 1 timme bort eller mer och är borta i en vecka :'(
Ska iallafall få träffa gabbi på lördag, kanskeeee ! HOPPAS DE VERKLIGEN SAKNAR HENNE SOM TUUSANES! :/
-----------
Iallafall sitter jag just nu och gör inget .. pappa lyssnar på dåliga låtar på spotify där ute från TV:n, usch han har ingen musiksmak. ;'o
HAHAHAHAHAHAAH värsta jag sett men jag driver + att jag skojar med minen och usch jag bjuuuder på den, man ska bjuda på sig ;)
Aja hejrååå bilderna kommer nån annan gång min dator buggiluggar,
tjadå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0