Hemma från tebban nurå !

Hällu! Wazzup? ;)
Haha nämen, idag så har jag då varit i tebban med Mamma och Mormor .. Ja vi åkte först och hämtade mormor sen åkte vi dit. Jag köpte först min foundation sen så gick vi till Denise som jobbade i Tebban där. Och då stanna jag kvar hos henne och pratade medans mormor och mamma gick och skulle kolla efter en matta, så jaaa.. Sen efter en timme eller nått så gick jag till nåt fik och mötte mormor och mamma, då fika vi. Jag tog en smoothie ! VERY BERY ! Riktigt gott. Mormor tog en ost&skinkpaj och mamma toest, shit hur stavar man toest?! TOST? TEOST? äsch..
Nu är jag iallafall hemma. AHjuste, innan vi åkte till tebban åkte vi först till MIO, en "möbelaffär" vid ica stop ungefär. Där köpte jag en aaaaaaaaasmysig filt! I LOVE IT ! asså den är obeskrivlig!
Åh. JAg och filten = äkta kärlek. hahahah typiskt mig. ÄLSKAR MYS <3
Nu ska jag chatta vidare med Alicia så tjaaaaaaao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0