Hemmaaaa från Gabbi!

Idag har jag varit med Gabbi som ni vet, vi var hos henne. När vi kom dit så pratade vi bara ett tag och så, sen satt vi bara vid datorn, nääe inte riktigt hela tiden, men vi dansade lite, prata, filma, kolla på videor o skratta och så.. :') Imorgon åker Gabbi på kryssning i en vecka, sen efter de till spanien med Michelle, ( en annan michelle ) och sen så träffas vi i typ 2 dagar sen så drar jag till Gotland i en vecka! Men gabbi KANSKE ska få följa med mig dit! Skulle va sjuuuuuukt kul! För vi har hyrt hus där, ett väldigt stort hus så jao, mormor ska följa med också haha. Men de är inte säkert att Gabbi följer med. Om de inte funkar så kommer syrrorna! DENISE OCH NATHALIE! Vi kommer nog ta 10000000000000000000 foton som kommer sen innan skolan i think, gud va jag saknar gotland!
Iallafaaaall .. har inget att säga så vi hörs ! puuuuusss

Kommentarer
Postat av: Elina <33

Fin blogg!

Var gärna med i Dagens blogg :)

2011-07-14 @ 19:44:45
URL: http://littlemonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0