Jävla skitcykel!

Hej..
Idag har jag varit med gabbi och vi har haft de booooring ! Killarna svarade inte, tråååkmånsar :'S
Menmen , typ vid halv 5 frågade mami om vi ville följa med och träna, vi hade lust med de eftersom vi var så uttråkade.. haha så då följde vi med dit och ja, de va cykel i 30 min, sånt där pass och så..
Å då när jag cyklade , efter 10 min så flög sadeln av så jag flög av och landade på vassa kanten som va typ en halv meter hög, den där grejen bakom för de va ty 3 olika trappsteg och jag ramla bakåt på den där trappsteget bakom precis på svanskotan! De va en skitcykel som de va fel på,  vet inte var de va med den cykeln iallafall så gjorde de skitont för cykeln var hög så de va långt ner till marken, så flög jag bara bakåt och fick kanten på svanskotan och allt var bara skit, så då åkte vi hem igen. DE ÄR INTE OKEJ ! :O Att dom har trasiga cyklar där.. :/ HAr iallafall sjukt ont nu och de hände vid 5.. när vi kom hem kollade jag och gabbi på film, Eva & Adam hahah, gabbi ville så gärna se den. Men jaaa.. nu åkte gabbi precis hem nu ungefär och jag kan knappt röra mig nu, har verkligen läskigt ont så ni fattar inte! :'( Men jag orkar inte sitta här och skriva dystra grejer. Ska ut nu till soffan eller nått och  tråka som alltid .. puss o hejdå.
Idag

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ha ha michan,Jag ville nt alls se på Eva å Adam !?

2011-07-10 @ 20:20:20
Postat av: Emmie

Jag lägger ut första delen imorgon på min vanliga blogg :)

2011-07-10 @ 20:24:20
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
Postat av: Aline<3

stackars diiig :’(<3

2011-07-11 @ 00:48:04

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0