*POFF*.. Och hela dagen försvann.

Godmorgon! Jag och linnea vaknade vid 12, eller JAG vaknade. Sen så åt vi frukost och kolla på tv till typ 2 sen var vi tvungna att gå ut med Mimmi .. :/ Menmen, så nu sitter vi här och hela dagen är typ borta .. snart är de kväll :( och vi har inte gjort någonting, men vi ska iallafall göra nånting nu, kanske drar till Linnea för de är mycket roligare där än här ! Men nu ska jag inte blogga mer så vi hörs ikväll eller senare!
Jag och nisen för längesen.
PUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: W!LMA

Dagensblogg vinnare är vald. Kika in och se om det blev du :)



Kram Wilma

2011-07-22 @ 22:36:02
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0