Yrrol !

Såg denna film ikväll.. Jaaa.. va ska man säga.. haha, den var båda bra och dålig. Lite väl gammal & ganska konstig men lite rolig ibland. Mest "vuxenhumor" shit vilken dålig humor vuxna har. JAg har mycket bättre ;)

Ialllafall så sitter jag just nu i städade rummet och gör ingenting. Månen är nästan hel vilket inte är så bra, för då sover man dåligare .. Kommer ju inte sova en blund i natt känns de som, är inte ALLS trött och har knappt gjort någonting idag så ja.. tror inte de kommer bli så mycket sömn inatt..
-
Imorgon har jag inga planer direkt. DUMMA MICHA. jag skulle ringa nån men jag är korkad & glömsk så glömde de.. Menmen, ska kanske följa med mamma till stan som ska runt till några kunder eller va de är där, jag måste ju göra nånting liksom .. Men jao, nu ska jag göra i ordning mig och sen ska jag nog sova i tid .. Eller kommer knappt sova menmen.
JUST NU :
Tvättat, kammat & lent hår, fräscht ansikte, fräsch & insmörjd kropp! Kan de bli bättre? - Nej, jag tror inte de! ;)
Godnatt hörrni vi hörs imorgon! :) <3 :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0