CONVERSE

Vilken äger inte ett par converse? Det är nog ett antal få. Själv har jag hur många som helst, och jag tröttnar aldrig!
Converse skorna passar ju till nästan vad som helst, det är tuffa,snygga,stilrena,och oehört bekväma. Kostar runt 700-900 kronnor. Vad har ni för slags converse?
Kram Julia.
http://www.nyheter24/nextinfashion.se/fashionbyjulia
Nu vet jag inte riktigt vilken kategori jag ska lägga detta inlägg på, så jag la det på shopping sedan får michelle ändra det till den rätta om det är fel.

Nu hoppas vi på att hennes pappa blir bra igen och en fortsatt superbra resa!
XOXO

Kommentarer
Postat av: mysan

Läs gärna min historia om mina två månader in och ut på sjukhuset! :)

har du vart me om samma? vill du fråga något elr berätta något du vart me om så berätta! :)

kram

Förlåt om jag störde! :(

2011-06-29 @ 21:32:36
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0