FAAAN va snygg min blogg är, eller?

ÄLSKAR DEN NU !
Hihihih. Höll på i typ en timme med en annan header för ville ha i rosa, och sen när den va klar skulle jag testa byta bakgrund, då har Issa fixat nått " TRANSPARELT" eller va de nu heter och då så blev de samma färg i bakgrunden som headern! FETT NAJS! Så då har jag kvar den snygga headern med rosa bakgrund och allt ! Fan va jag äääger ;) hahah nej men jao.
Vetinte riktigt varför jag skulle ta nån paus men nu är min blogg ju rätt vaacker så är ju tvungen att börja igen ööhöhöhöh.
Skum min, i knooow?
Jag just nu dårååå .
-
Iallafall, från onsdag har de varit dom bästa dagarna på länge, nejmen typ! Va askul igår med Gabbi, Theo, Adde, Nicke o Figge ! GJorde lite olika saker som aah .. skit samma. ;) Men vi cykla till Tebban också alla vi o åt lunch på donken. SEn cykla jag hem och styret va typ löst ;o ASLÄSKIGT !
Men men , idag var jag i tebban med nisen och kollade lite o så. LUKTADE PÅ PARFYMER OCH EN LUKTADE HESTBAJS! Seriöst. Usch fy farao.
*Denise luktar på parfymen*
Denise: ÅÅÅH fyfan de luktar hest!
*Jag luktar*
Jag: Jaaa, eller nej typ hestbajs, fyfan.
*asg*
Och sen såg typ personalen de, asså vår min när vi luktade på den och sen när vi gick tillbaks till åhlens hade dom typ tagit bort den hahaha.
Men jao, kom hem vid typ 6-7 eller nått o slappa och åt grillmat med THE FAMILY.
Och nu ska jag ut och fortsätta kolla på " KVÄLLEN ÄR DIN " Med  föräldrarna Desmond. ÖHöhöh.
Men bloggar kanske senare ikväll eller nått eller imorgon. Imorgon ska jag typ vara med gabbi och några till eller så skulle jag kolla på mamma som springer 5 km i ett lopp typ tävlingsgrejs som jag lovade. Får se hur de blir å så.
Men vi hörs & ha de bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0