Falsk.

du fattar inte hur mycket du förstör för mig och alla. Och ja, försök du nu att spela cool och va den du inte är, och sen vara jättesnäll mot mej och nästa dag snacka skit om mej och liksom bara är F A L S K .
O nej de här är ingen av mina bästisar, asså Gabbi och Linnea eller therese eller nån sån men asså en falsk jävel är de som tror att hon är bäst hela tiden och pratar skit om alla hela tiden, sen försöker hon/du vara jättesnäll och poppis och tro att hon är de, fast ingen, ingen, ingen äns tycker om dig?!
Så snälla VAR DIG SJÄLV och sluta SPELA NÅGON ANNAN och sluta prata bakomryggen hela jävla tiden och vara
FALSK .

Jag orkar inte med dig mer !
tur att jag har NÅGRA äkta vänner iallafall.


TÖÖÖÖÖÖÖÖNT.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Är det nån i vår klass?

2011-06-11 @ 09:45:53
URL: http://Stallmupparna.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Jag hatar falska vänner :o Jag har haft en sådan och hon förstod aldrig varför jag betedde mig mot henne som jag gjorde. Men kämpa på, det blir nog bra!! <3 :)

2011-06-11 @ 11:50:10
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0