Från koja till slott.

HAHA nejmen har städat HELA mitt fina rum. Okej inte HELA, inte garderoben o lådorna.. ;s utan liksom YTAN eller va man ska säga. KBRY jag vet.
Just nu sitter jag vid mitt fina skrivbord i rummet och lyssnar på MIN musik, pappa & mamma spelar hög musik där ute från TV;n, världens dåligaste musiksmak har dom ju! typ medelåldern- musik hahah. nejmen nästan.
JAG HAR MYCKET BÄTTRE MUSIKSMAK, bäst i familjen faktiskt. HAHA. Men mina syrror har också bra musiksmak, likadan som min. KBRY ?
MEn jaoo, nu sitter jag och snackar med gabbi om imorgon vi ska typ vara med varann. :') får se hur vi löser de.
Men nu ska jag fortsätta så vi hööörs !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0