Gabbi har killproblem.. haha gulligt (;

Hellöupöu!
Jag och gabbi har lite killproblem höhöh.. hahahaha nerå men asså .. äh *PRIVATLIV* xd
HAHAHAH. men hej.
Idag har jag och gabbi ritat på tröjor. haha intressan jagvet, men sen har vi badat vattenspridare haha. Men vi lånade grannens för våran var trasig så den mes-spruta hahahaha.
Men då låna vi grannens dårå och den va asstor, så vi ställde den på gräset brevid studsmattan och hoppade saqmtidigt och blev asblööööta! hihihii hääerligt, de va askul!
Sen så satt vi och skratta o annat hihihi.
sen så bäddade vi här nere och satte ihop sofforna och så o messa i en timme och hade lite .. problem. ihihih neråe.
Men sen så cykla vi ner till affären och köpte massa godis! MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMS.
Älska!
Sen åkte vi hem och typ messa mer hahaha.
Men sen så typ .. kolla vi på TV här nere och typ höll på att prata asmycke och sen ah så gjorde vi inte så mycke mer! har pratat jättemycket också om massa hemlisar.. xd
just nu..
hahahhaa förlåt för att vi täckte för oss med kuddar men vi är fula och slitna så vi vill inte bjuda på oss jjust nu. heheh.
Imorgon måste vi vakna typ halv 10 för att gabbi ska va i stan vid 12 så ah måste hinna grejs innan också.
men palla blogga nuuuuuu. imorgon ska vi på fest också typ galafest, ska bli askul!
Men nu ska jag va social med gabbi så hörs imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0