Jag älskar dig mimmi.

Mimmi
Du är verkligen världens bästaste hund  som betyder ALLT för mig!
Du finns alltid där för mig om jag är ledsen, då kan jag krama dig så jag blir glad av att du är så BÄST.
Jag älskar dig så sjukt mycket. JÄTTEJÄTTEJÄTTEMYCKET! Du är mitt allt. <3
Släpper dig aldrig, mimmi.
Jag älskar dig på alla sett och på alla språk.


Svenska = Jag älskar dig

 

Engelska = I love you

 

Arabiska = أحبك

 

Bulgariska = Обичам те

 

Danska = Jeg elsker dig

 

Finska = Rakastan sinua

 

Franska = Je t'aime

 

Grekiska = Σ 'αγαπώ

 

Indonesiska = Aku mencintaimu

 

Italienska = Ti amo

 

Japanska = 私はあなたを愛して

 

Kinesiska = 我爱你

 

Portugisiska = Eu te amo

 

Rumänska = Te iubesc

 

Ryska = Я люблю тебя

 

Slovakiska = Milujem ť...



Älskar dig liksom 10000000000 gånger rund jorden + alla siffror som finns i världen.
TACK FÖR ATT DU FINNS GUMMAN ! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

naaw så gullit :)

2011-06-04 @ 10:12:51
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0