Jag har lärt mig att rita i GIMP!

Hello! Vet att jag håller på att ta en bloggpaus men kolla, Jag har lärt mig göra EGNA header's i gimp nu ! :) Har provat mig fram på google och sökt o så för att lära mig med texter och ladda ner glitterpenslar och massa annat! Gjorde en ny header som jag tycker blev rätt bra, asså den jag har nu (den lila typ) ! :'D Va tycker niii ?
---------------------------
Nu ska jag iallafall åka till Tebban en snabbis med mamma för att hon ska hämta ut sin mobil som var trasig förut men som är lagad! Har haft iallafall en urtråkig dag! Typ tråkigt i flera dag nu eftersom jag var magsjuk å så. SKITJOBBIGT! Imorgon är de midsommar o allt och liksom.. kolla ut ? USCHUSCH.
Men nu måste jag draaaa så ..
jao, MEEE kommentera va ni tycker om den nya headern o så !
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker den är jätte fin! :) Mycket finare än vad jag skulle kunna göra!

2011-06-23 @ 22:26:10
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0