Jaja. jag lever.

Heeeej !
huuur mår niii
själv mår jag bra, har sovit gott. igår innan vi somnade kollade på på mr.bean. alltid lika kul ihihihi.
Idag vaknade vi 9 och gick upp och åt gröööt! möms. och sen så tog vi bilder vid vattnet, bilder får ni senare idag eller nått. men snart vid 1 ska vi bada i nisens pooool och vid 2 drar vi hem till mig för vi ska ät lunch där med mamma, pappa, mormor, farmor, farfar, natha, martin, denise o nirre ! hihi ! :D
Och imorn är de skola.. :/


Jag och nisen just nu.. hiihi snyggt..
Men japp. orka blogga xd
bloggar senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag verkligen gillar den! OM du vill så får du gärna kolla in min blogg och lägga till på bloglovin men bara OM du känner för det! Fortsätt skriva som du gör =) Kram

2011-06-06 @ 12:50:37
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Ekblaad <3

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag verkligen gillar den! OM du vill så får du gärna kolla in min blogg och lägga till på bloglovin men bara OM du känner för det! Fortsätt skriva som du gör =) Kram

2011-06-06 @ 12:50:39
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0