Mobilinlägg. - Mår SKIT !

Hej.. Jag kommer nog inte blogga på några dagar nu tyvärr. Är hemskt ledsen men jag mår skit verkligen! Har fått magsjuka så jag spyr liksom varje timme å så. Nu har jag precis gjort de. Så jag ligger i min säng o bloggar åt er fast jag har ingen blogglust för mår Inge bra! Men jag är riktigt snäll o gör de så ni inte ska vara oroliga. Faaaan va jobbigt de är just nu! Min mage är heltom för har inte ätit nått på hela dagen förutom frukosten. Men är fortfarane proppmätt!!! :( I vintras hade jag vinterkräksjukan, då va de också sjukt jobbigt. De skumma e att när jag hade de i vintras åt föräldrarna korv, och idag gör dom också de när jag har de för andra gången. O när man mår illa o så då luktar de skit äckligt. Men just nu så är jag instängd i mitt rum och ska sova nu - igen. Måste sova bort dethär! De här är verkligen de värsta som finns!! Man får hög feber, man mår jätteilla o spyr varje timme, man måste sova tills man vaknar o spyr.. Typ de. De värsta som finns, typ. Men ja.. Ska somna om nu o hoppas på att de går över snart, för de är så jobbigt. Ha de bra alla ni så hörs vi om jag är frisk, kanske.

Kommentarer
Postat av: Natta

älskade tjejen, krya på dig!!!

2011-06-21 @ 08:12:47
URL: http://www.hemmaportalen.se/nathaliesblogg/
Postat av: Elin

Krya på dig!! <3 :)

2011-06-21 @ 10:46:59
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0