Näsaäng och solat hela dagen lång!

Hej på er söta saker.
Idag så åkte jag, mamma och pappa till näsaäng , eller vi cyklade dit. Först cykla vi till affären och köpte lite jordgubbar, frukt, dricka och lite mer sånt. Sen åkte vi itll näsaäng och bada. FÖRSTA DOPPET I ÅR !
Hihihih. De va kallt som isbitar serriii .. :/ men aja. Spelade tennis också med Papi.. och är såååååhär dålig. nejmen var mycket bättre förut men nu har jag blivit sämst typ. Medans pappa är bäst och värsta tennisproffset haha. Men ja, efter tennisen dååå bada jag.. ihihihi .
Sen typ solade jag jättemycket så har fått färg ! lyckliiiig !
Ska till turkiet och 3 veckor och snart kommer jag se ut såhär:
Okej inte SE UT. Men va så brun . hhehheheh.
(google)
-------------
Menmen. Nu är mamma och tränar och kommer hem vid 5, då vi ska åka till gästerna. Till sötaste carla o dom andra och äta middag där ! :'D
HAHAHAHA. väldigt OLDIE bild på mej och Karla när jag var barnvakt åt henne. riktigt längesen.
Menmen . Ska iallafall nu fixa mej lite och sen borsta mimmi och göra henne lite fin för hon ska me dit och då kan hon söten inte komma och se ut som hon är en soptunna. nejmen nej. men ah ska fixa henne NU och så..
MEN VI HÖÖÖRS SENARE ELLER IMORGON. kommer nog komma hem sent. I THINK. får se om jag hinner blogga.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0