Ny design, IGEN !

HEJ!
Vad tycker ni om den nya designen ? Den blev väl OK, haha.
lite cool och så. ihihhih. får se hur länge jag ska ha den. :')
Iallafall har jag typ precis ätit mat !
Köttfärsbiffar, nått bovetegrejsimojs, röbetor, sallad och ja.. BILD PÅ MATEN FRÅN IDAG:
Ser inte så gott ut. Men de var de! mumsmums.
Den där såsen på sidan till vänster var gräddfil och sweetchillisås! OCH BLANDA DE. De är supergott blandat med biffen. :') vad ni bryr er eller hur. hihiih. Men ah bilden är från maten idag. :D
Men nu ska jag, eller snart, så ska jag och mamma baka rabarberpaj typ. Vi har fått rabarber av farmor som hon har plockat så vi ska antingen göea rabarberpaj eller rabarberkräm. Vi får se !
Men japp. Min dator buggar som sjutton.. så ska nog stänga ner datorn en stund så får den lugna ner sig lite. HIHIHIIH ^^
Men puss på er så hörs vi lite senare då. <3
L O T S  O F  L O V E
/ Michelle (:

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ät inte salladen de kan vara bakterier i den å de e inte bra:((

2011-06-01 @ 20:51:36
Postat av: Elin

det ser ju gott ut :) kraam :)

2011-06-02 @ 20:10:47
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0