Såååååååå då.

Hellu igen
nu har jag kommit hem från Carla och wille o dom där. vi kom dit först och då va dom asblyga xd <3
Men sen så va dom inte de, så hoppa vi studsmatta och så.. :) sen såååååååååååååå ah så hade vi de kul och hade tävlingar och gungade. sen åt vi middag, grillat kött och pasta. mömsmöms.
Sen så .. kommer jag inte ihåg? vi kollade på lite TV, åt godis och så. O i slutet så lekte vi med lego.. hahah.
Om ni undrar vem William är de är en 7 årig kille, och carla är 5. dom är jättegulliga !
Men ja. kom hem vid typ 11 så nu är jag ganska trött. har sprungit runt som en gööööölning! heheh
Men ska sova nu, fick kräm i ögat också så jag ser typ inget..
Hemskt.. menmen tog den typ i december. MOBBAS INTE! JAG DRIIIIVEr
puss, hörs imorrn!
Sossa gott och vakna torrt.
HAHAHAAH . de är från bertfilmen när lill-eriks mormor säger de, för er som inte fattar. haha love it (;
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HEIDO.
Ps, imorn ska jag hem till nisen och bada i pooolen ifall de är bra väder. får seee om jag får äns. höhöh.
O VETNI EN GREJ. idag så öppnade jag fönstret och då efter en stund så kom de in en spindel som kröp på mej ! jag doooog och flög upp ur sängen och skaka mig och typ rös och aaaah usch fy farao! ropa på pappa så fick han spola ner den i T O A L E T T E N .
HAHA
MEN HEJDÅ !

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som om ni haft roligt :D Bilden är ju jätte fin :o Du är inte ensam att vara rädd för spindlar hördu ;) Här har du en till! LIVSRÄDD :o

2011-06-05 @ 13:51:20
URL: http://myeliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0